01 January 2008

الاسدال موضة ام التزام ؟

الفترة الاخيرة زاد قوى عدد البنات اللى لبسوا اسدال لكن الفكرة ان لبس عن لبس يفرق طبعا. محدش ينكر ان الاسدال يعتبر حل عملى بالنسبة لكتير من الملتزمات وخصوصا السيداتات المتجوزات لية لانها معندهاش وقت بقة للعباية وتلف الطرحة ولا تعدل الخمار ولونة لايق ومش لايق كتير لبسوة عشان كدة ناس تانية لبستة عشان بالنسبالها افضل التزامات بحيت انة قطعة واحدة وبالتلى تبعد نفسها عن الجيبات والبلوزات لكن اللى انا لحظتة ودة بوجهه بصراحة للملتزمات وهو ان فية نوع بيقى خفيف من الاسدالات والنوع دة بصراحة بيبقى مجسم الجسم فبدل ما انا كنت لابسة الاسدال عشان اكون اكثر التزاما بية لا بالطريقة دى بقة العباية ارحم بكتير فياريت ناخد بالنا من النقطة دى وخصوصا انها موجودة كتير نقطة تانية برضة يمكن احنا اتكلمنا عن الاسدال كالتزام لكن للاسف بنات كتير واخدينة موضة وفية هتشوف كل اللى نفسك فية ترتر والوان فاقعة وكمام الاسدال مرفوعة وتحتها معصم مجسم الايدبصراحة منظر بيضايق ناس كتير وانا من الناس دول بس كنت بتكلم مع واحدة صاحبتى فقالتلى" دة احسن بدل ما هم لابسين بديهات وبنطلون ساقط ومش ساقط وحتى لو موضة يمكن يجى يوم ويلبسوة التزام" بصراحة انا لما قعدت افكر قلت صح فعلا دة افضل من لبسهم التانى وربنا يهدى بنات المسلمين اللهم امين

No comments: