09 March 2008


انا جيت

بداية عايزة اشكر من قلبى كل اللى دعالى الفترة الى فاتت وكل الى اهتم ويارب مجلكوش فى حاجة وحشة

النهاردة بقة انا جاية عشان اسئل سؤال صغيرواللى يعرف عنة حاجة ياريت يفيدنى

انا المفروض يعنى يقال انى بكتب قصص قصيرة طبعا مش قصص جامدة ولا حاجة شوية تشخبيط زى ما بيقولوا بس الفكرة ان كل اللى انا بكتبة بيبقى مصيرة للدرج بتاعى ولا عمرة شاف النور وكنت بقول لنفسى مش مشكلة انا كدة كدة بكتب فى لاول والاخر لنفسى واتبع نظرية انانية الكاتب بس بصراحة بقيت نفسى اعرف راى الناس فى اللى انا بكتبة فكرت طب انزلة على المدونة طب حتى لو نزلتة هينزل ازاى بصراحة مش متخيلة

السؤال بقة مترفوش اى حتة اطلع فيها الشخبطة بتاعتى اى منتدى ادبى بيهتم بالنشر

ياريت اللى يعرف يفدنى

ملحوظة مطحطوش املكوا قوى على الشخبطة لكن انا بس نفسى تشوف النور

15 comments:

أحمد منتصر said...

على حسب

في قصص تنفع تتنشر ع المدونات بس

وفي قصص نص كم تنفع تتنشر ف منتديات أدبية نص كم زي روايات أو زعتر أو هريدي

وفي أعمال إبداعية بمعنى الكلمة ينفع تتنشر ف منتديات أدبية متخصصة زي الواحة الثقافية أو الفينيق

تحياتي :)

Unknown said...

المدونه اللي انا هاحط اللينك بتاعها دي ينفع يتنشر عليها كل القصص القصيره بتاعه حضرتك

http://anamoslimaaaa.blogspot.com/

:)

Unknown said...

السلام عليكم
ابعتي القصص القصيرة وأنا انشرهالك على موقع كويس إن شاء الله
بس أهم حاجة المستوى والمضمون يكون هادف

والله المستعان
وللأستفسار يرجى ارسال رسالة بها الاستفسارات على أميلي
mazlomen@gmail.com

قلب أبيــض said...

السلام عليكم
اول زيارة لمدنتكم المميزة


وان شاء الله مش هتكون الاخيرة \


حياكم الله


وبارك بكم

انا مسلمه said...

احمد منتصر
مشكور على الاهتمام والرد وان شاء الله ادخل على المواقع دى واشوف هنزل فين

انا مسلمه said...

انا انسان
معلش يا دكتور بس حضرتك حاطط باين اللينك بتاع مدونتى مش فاهمة اقصدك انشر على المدونة بتاعتى ولا هوا فية رابط لمدونة اخرى
ياريت لو فية تبعتة
اشكر اهتمامك وردك

انا مسلمه said...

المظالومين
ان شاء الله يا فندم هببعت لحضرتك رسالة فيهاشوية استفسارات كدة
اتمنى انى مزعجكش حضرتك

انا مسلمه said...

قلب ابيض
دا شرف ليا مرور حضرتكم ومتابعتكم
مرورك اسعدنى

عمر said...

أولا أحيي حضرتك على مدونتك
ثانيا أنا مع أخي أنا إنسان إن ممكن حضرتك تنشري قصصك على مدونتك وهذا ليس فيه مشكلة بالعكس هتاخدي ثقة في نفسك لما تشوفي رأي زوار المدونة
وكذلك بإمكان حضرتك تبعتي القصص على موقع طلاب جامعة طنطا
www.yallagam3a.net
وهو فيه باب للأقلام الطلابية
أخيرا أشجعك على الاستمرار في الكتابة
تحياتي

صانعة الحرية said...

مونو
انا علقت هنا مره
فين تعليقى
انتى اكلتيه
-------
عموما هعديها
وحشانى يا قمر
وراى من راى اخونا انا انسان انشريها هنا فى المدونه
ولو عاوزه منتدى تقريبا كل المنتديات فيها اركان للشخابيط هههههه
ربنا يبارك فيك يارب ويعزك
بس يلا عاوزه اشوف الشخابيط بتاعتك

أحمد سعيد بسيوني said...

بسم الله
موقع دي في دي فور ارب جميل جدا وهتفيدي وهتستفيدي منه كتير
المنتدي الادبي اللي فيه جامد
www.dvd4arab.com
تحياتي

انا مسلمه said...

دكتور عمر
مرورك اسعدنى وفعلا انا حاليا كدة بفكر انزلةعلى المدونة وربنا يستر
تقبل تحياتى والف شكر على التشجيع

انا مسلمه said...

صانعة حبيبتى
والله علقتى قبل كدة ميكونش المدونة فيها عفاريت ربنا يجعل كلامنا خفيف عليهم
منورانى يا قمر

انا مسلمه said...

داحمد
جزاكم الله خير على المنتدى ان شاء الله هتابعة كدة
مشكور للاهتمام والرد

ميندوزا المصري said...

طب ما تبدأي انك تحطي القصص ديه علي مدونتك ولو عجبت الناس اكيد هيقولوا لأصحابهم ويدخلوا يقرأوها وممكن بعد كده تطلب منك دار نشر انها تنشرهملك في كتاب وده حصل مع بعض المدونيين
وربنا يوفقك